miércoles

SORTIDA A L'AQUALEÓN

Ahir dimecres vam anar d'excursió a l'Aqualeón, m'ho vaig passar molt bé. El que em va agradar més va ser el primer espectacle d'aus. Em va impresionar molt. No sé com poden ensenyar aquestes coses als ocells.


Un papagai va agafar un cotxe com si fós un bomber que volia apagar el bosc perquè s'havia incendiat. També hi havia una papagai que es deia Michell. Pobreta, ella tenia quatre germans però van morir tots perquè a tots 5 els van agafar uns senyors i els van posar en un pot de pilotes de tenis i allà els van ofegar, excepte a la Michell que com va entrar la última tenia aire suficient per aguantar.

També el que em va cridar l'atenció va ser el recorregut del safari, que anavem en un autocar. L'autocar entrava on estaven tots els lleons, tigres i osos. Eren molt macos, mai els havia vist de tan aprop.

Mar


Lo que más me gustó fue el búho que se llamaba Hugo, también me gustó el águila que se llamaba Quivu, que voló por encima de mí 3 o 4 veces.

Lo que no me gustó fue el taller porqué era muy aburrido, en el mini zoo vimos unos suricatas mamando, eran mamíferos, unos mapaches peleándose y unos mandriles quitándose los piojos para comérselos.

Vimos los animales herbívoros y carnívoros en el parque.

Nico Solà


Ahir, dia 18 de maig vam anar a l'Aqualeón amb 3r, 4t i 5è. Quan vam arribar vam anar a fer una volta per on eren els animals herbívors. Va ser una mica avorrit.


Després vam anar al mini zoo i vam veure uns animals que es deien suricates que eren molt bonics. Els suricates tenien uns fills que estaven mamant de les mares.


Després vam anar a fer un taller. Vam veure unes serps que donaven molta por. La que més em va sorprendre va ser la piton albina. Era molt grossa i llarga. Feia molta por.

Després vam anar a veure els espectacles dels lloros, papagais i una cacatúa, que era molt bonica. També vam veure un espectacle d'áligues i mussols. Feia una mica de por perquè volaven per sobre nostre.


I, per últim, vam anar a fer un safari amb un autocar d'allà, que va ser el que més em va agradar. Vam veure lleons, l'ós bru i panteres, que estaven tancades. L'animal que més em va agradar va ser el tigre. Em va fer molta impressió.

Irene Ansó


Ahir, dia 18 de maig, els cursos de 3r, 4t, 5è i 6è vam anar a l'Aqualeón, a la Costa Daurada.

A mi el que em va agradar més del que vam veure va ser l'espectacle dels lloros.


Hi havia un guacamai que es deia Roque que, amb el bec, va pujar una mini bandera d'Aqualeón. També hi havia un guacamai que es deia Michell i va explicar la seva història de quan era petita. La van posar dins un pot de pilotes de tenis amb els seus quatre germans, i ella va ser la única que va sobreviure. Aquests dos guacamais em van agradar molt, però els que més em va agradar va ser un que va pujar a un mini cotxe i va començar a conduir-lo.

Aquesta excursió ha sigut molt divertida.

Belén


Cuando fuimos a Aqualeón lo que más me gustó fue el vuelo de las rapaces. Fue muy chulo, vimos búhos, águilas, alcones... Hubo un momento que pidieron 10 personas voluntarias y las tumbaron en el suelo para que un águila, que subió arriba de la grada, bajara y pasara justo per encima, casi rozándolos.

Ya casi llegando al final del espectáculo, un gran alcón vino volando y nos pasó muy cerca de la cabeza para engancharse a la barandilla. Lo tenía tan cerca que pude observar que medía aproximadamente unos 25 centímetros de largo. Era marrón, muy oscuro con un puntiagudo pico.

Nos enseñaron que las aves rapaces nunca cazan con el pico, siempre con las patas, agarrando a su presa con esas afiladas uñas que tienen. También me fijé que les dan de recompensa un trocito de carne cuando lo hacían bien.

La excursión fue muy chula y lo que más me gustó fueron las aves rapaces.

Alberto