miércoles

EL MEU ESPORT PREFERIT

El meu esport preferit és el ping-pong, és molt divertit i a més a més no has de córrer molt. Has de jugar amb una pala de ping-pong, un company, una pilota petita, amb una taula i amb una xarxa.

De vegades sí que has de córrer perquè estàs a un cantó i te la tiren a l'altre. També te la poden tirar molt justa pel cantó i penses que va fora, toca la taula i no et dóna temps a parar-te la pilota. En aquest esport no hi ha ni porter ni defensa ni res de res. Ets tu amb la pala contra l'altre.

Alex Alcaide


El meu esport preferit és el tennis. El practico dos cops a la setmana, encara que m'agradaria poder fer més classes al llarg de la setmana perquè, si puc, m'agradaria ser tenista.

Per mi el tennis és un esport molt bonic per jugar i a més no depens de ningú, només de tu i de la teva raqueta que estigui en bones condicions i saber fer-ho bé.

Aquesta afició al tennis me la va passar el meu pare. Quan jo era petita el veia jugar partits o campionats de Catañunya. Per molt que m'agradi jugar al tennis no m'agrada veure'l per la televisió perquè sempre m'adormo.

Els cops de tennis que millor em surten són la dreta i la volea.

Irene Barbero


El meu esport preferit és el tennis. M'agrada molt fer "smatchs" que és quan el contrari no li dóna a la pilota. També m'agrada fer revés, que has d'agafar la raqueta amb les dues mans i enviar-la a l'altre camp.

Jo faig tennis un dia a la setmana a les 18:30 al Club Tennis Castelldefels (CTC). Vaig amb cinc nens més. A les classes fem saques, revés, dretes, volees i smatchs. També fem jocs. el meu joc preferit es diu negatiu, on tens cinc vides. Es parteix cada camps en dos i un descansa. Jo mltes vegades guanyo. M'ho passo molt bé a les classes de tennis.

Alex Sánchez


El meu esport prefeirt és el fútbol perquè m'agrada molt jugar amb la pilota i també perquè és molt divertit.

El que no m'agrada és que jo sóc defensa i no m'agrada però és divertit perquè perdem molt però de vegades empatem, i molt poques vegades guanyem.

Al fútbol és molt important passar-ho bé i per això m'agrada i és el meu esport preferit.

Pablo


El meu esport preferit és el futbol. A mi només m'agrada jugar al futbol. No m'agrada veure'l per la televisió perquè dura 90 minuts més el temps i si hagués prorroga que dura 30 minuts més.

Jo no sé regatejar, encara que de vegades em surt alguna cosa. Jo xuto la pilota molt fort però la punteria em falla. A mi m'agrada com sóc i si els meus pares em deixen m'apuntaré a fer futbol després de l'escola.

Marc Marín


El meu esport preferit sempre ha sigut el futbol perquè casi tota la meva família ha jugat.

Jo vaig començar a jugar a futbol amb tres anys. Una de les raons per a que el futbol sigui el meu esport preferit és que es juga amb els peus i en equip.

També m'agrada perquè és un esport mundial, és a dir, es practica a tots els llocs del món i a mi m'encanta viatjar. Amb el futbol tinc moltes possibilitats de fer-ho. També m'agrada perquè quan marques un gol et sents orgullós del que fas.

Victor