lunes

LECTURES INDIVIDUALS

El llibre que jo m'he llegit es titula "Gata García", és de l'autora Pilar Mateos, de l'editorial Edebé. Aquets llibre és en castellà.
El meu resum d'aquest llibre és el següent:
L'Evarist era un home una mica aburrit que treballava en un banc. Un dia se li va presentar una nena a casa seva que li va canviar la vida. Ell no volia dir-li el seu nom perquè tothom reia quan sabien com es deia.
La nena l'únic que volia era una mica de gelat i que li expliquessin un conte, però l'Evarist no se'n sabia cap. Un dia la nena li va explicar un que tractava sobre un noi que es transformava en gat.
A l'Evarist un dia, un amic seu el va cridar pel seu nom davant de la nena i ella va començar a cantar "Evarist que t'he vist".
El que més m'ha agradat del conte és quan la nena es va posar a cantar "Evaristo que te he visto y Clodoveo que te veo".
Aquest llibre m'ha agradat molt perquè hi ha diàleg, encara que sigui poc, i dibuixos. Això m'agrada perquè si no se'm fa molt aburrit i molt llarg. Encara que considero que els dibuixos són una mica estranys. Aquest llibre el recomano per a persones a qui agradi el diàleg, perquè encara que no hi hagi gaire, i ha més que en altres.


Irene B.


Jo m'he llegit "Un caracol para Emma", de l'escriptor Albert Roca Orta i de l'editorial Edebé. És un llibre en llengua castellana.
El meu resum és el següent:
El senyor Fabriso tenia un hort on a l'estiu, si feia bon temps, dinaven. L'hort estava a una capilla on guardaven les eines.
L'Emma estava fent l'examen de matemàtiques i la mestra li va trencar la closca. L'Emma es va enfadar molt. Més trad, fent esgrima, el senyor Fabriso es va trencar el tormell.
Abans de marxar cap a França, va anar corrents a la font blava a deixar-li la closca per a que s'enrecordés d'ell.
Aquest llibre en part m'ha agradat perquè tracta d'un nen que no vol marxar a França. I en part no m'ha agradat perquè és d'amor, un mica aburrit i se m'ha fet una mica llarg.

Victor