lunes

PEL·LÍCULES

AVATAR

Aquesta pel·lícula es diu Avatar. A mi m'ha agradat molt perquè és molt bonica i algunes parts fan gràcia.

La pel·lícula tracta d'un senyor que treballa a un lloc on van a un planeta que es diu Pandora. Van a Pandora per aconseguir un mineral, però per aconseguir-lo s'havien de transformar en una espècie d'extraterrestre de color blau, perquè en aquell planeta hi havia aquells extraterrestres.

Per transformar-te t'havies de posar en una mena de capsa, dormir-te i pensar en allò que volies fer amb l'extraterrestre. PErò aquell senyor es va morir i va haver de treballar el seu germà en comptes d'ell. El seu germà era discapacitat, i li agradava molt tenir un avatar perquè podia còrrer. Va conéixer a una avatar que li va ensenyar moltes coses. Amb el temps es va enamorar d'ella, però el seu cap no deixava que parlessin amb els avatars, i van fer una guerra per quedar-se amb els minerals, però van guanyar els avatars. Es van quedar al seu lloc encara que molts van morir.

Aquesta pel·lícula m'ha agradat molt i m'importaria veure-la 90 cops perquè m'agrada molt, jo la recomano a tota la gent perquè és molt xula.

Irene Ansó

ESTA ABUELA ES MI PADRE

És un senyor que era agent secret i havia de trobar un USB per agafar uns senyors. El fill de l'agent secret volia que li firmés uns papers per poder cantar i el va perseguir.

El fill, que es deia Tren, va veure com aquells senyors mataven un agent secret i, per això, van anar a un institut d'art de noiesi el seu pare i en Tren es van disfressar de noies perquè si no els homes els matarien a ells també.

En Tren es va enamorar d'una noia, però com que estava disfressat de noia deia coses bones del "seu cosí" Tren, que en veritat era ell. La noia descobreix que era en Tren així que es va enfadar amb ell, però en Tren li va explicar que ella havia robat l'USB i li va donar a ell i es van perdonar. En tren li va donar l'USB al seu pare.

Els homes que van matar aquell senyor, van estar arrestats i el pare li va firmar allò per cantar però en Tren no ho va acceptar.

A mi m'hagués agradat saber qui va guanyar el concurs perquè fan un concurs però no diuen res més.

Els personatges que més m'han agradat han estat en Tren, l'àvia (el pare d'en Tren) i la noia. Ha estat molt bé, jo li posaria un 10.

La part que més m'ha agradat ha estat que el pare es disfressava d'àvia. Jo crec que la pel·lícula la pot veure tothom perquè és de riure.

Laura